//STYLE CODE WILL COME HERE - SEE STEP #4

Reviving and continuing....

Posted Posted by P U R E in Comments 0 comments


To all fellow ex-5 Sci, apa kabarnya? Kasihan bila tengok blog ne ditinggalkan berhabuk begitu sahaja. So, oleh atu, aku cubalah nak "revive" kembali blog yang sudah lapuk ne. Tapi no worries, ani just nak tanya pendapat kamu semua. Ok kah this layout? Sama...Setuju tak nak udapte lagi?

Kalau pasal cerita, semua macam biasa di UK ne. Cuma masa ane, kan masuk musim summer.
Kami sini pun ada exam AS jua, tapi beza lah dengan Brunei. Aku punya Exam Board is OCR manakala si Ping punya exam board- AQA kah, ia kah Ping? Campur-campur jua lah ia, ada EDEXCEL. See, banyak macam lah punya exam board.

Harap urang di Brunei pun strive for your best eyh? Apatah exam kamu?
InsyaALLAH, I will keep updating this blog, and inform apa-apa berita di UK ane. Pasal penyakit selesema khinzir tu, sini, inda banyak cerita lah. We will survive , tapi minta doa kamu jua!
So, minggu ane kami basically, ke Brunei Hall, untuk cuti 10 lagi, Half Term. London lagi tu!

But, we miss you guys jua! Inda sabar mau balik, but focus apa yang ada in hand dulu. Lagipun di sini this is our final exam untuk AS year kami. Then, June will be starting a new year A2 pulang.
I am sure, semua tane buleh berjaya dengan cmerlang! AMIN!!! ^____^


Up to USAHA, USAHA , USAHA, dan baru lah tawakkal!

Cerita lain lagi, ah- nak balik Brunei, so we get to see you guys in just less than a month!!!
Aku rasa , atu lah saja dulu update terkini. I will update again when jumpa si Ping di Brunei Hall oryt! InsyaALLAH. Stay tune people!

Reporting : Saidi

0 comments: