//STYLE CODE WILL COME HERE - SEE STEP #4

Panat!

Posted Posted by P U R E in Comments 0 comments

Hola everyone! Today is such a weird day but panat berabis especially me. C Khy pun panat jua like me tadi during our PS block 5 haha *had a great tym darls ;)* It was a weird day for me because this morning I was sooooooo bluuur. Blur se blur nya like extremely blur ok udah tah majal aku ah. Who was with me this morning knew that I was not switched on macam kan becerita pun lagging brabis. I kept on forgetting what I was gonna say and had to stop and think for a while, panat lah maybe because Iwas so hungry kali. As usual I did not had my breakfast at home and last night I didnt ate much so yatah kali. Then masa PS I ate fries+rogut and c Khy had the famous "chipssausage".

After eating, kami cerita2lah bout macam2 lah. I forgot what but I remembered the most was that we both were laughing our head off on "lame" jokes like lame berabis lah hahha sampai mengalir tears sorang2. Mun org meliat kami tdi tu kana ucap kali org gila lapas dri Hospital BAHAGIA coz bahagia hantap kmi atu nda mau branti ketawa haha. Sakit parut ku tarus sampai k belakang and k punggung *wah! telebih sudah* hehe p banar gila karas badan ku ketawa tdi atu. Tapi siuk lah ketawa tdi ah like melpas stress ada jua + awet muda haha n I was wondering tdi and asked c Khy, ketawa ani bagi kurus kah?haha sal parut tani karas kan kalau ketawa so maybe lamak2 tani belatupan di dalam atu sal tetakan hahahhaha then we laughed berabis lagi pasal lamak2 and tetakan2 ani hehe. And i almost vomited tadi, berabis jua udah tu ketawa ah. Huh~~~~~c Khy sampai surrender, she kept on telling me to stop being stupid haha.

Owh yea and yg buat kami ketawa berabis jua is this. Kan tadi at school ada Gulintangan competition so bnyak students from other schools d canteen tdi and this cute senior guy pun ada that I admire. He sat at the table nda jauh to us and I my seat was facing directly to him. He was mild bald wah, gundul #3 x wah tau aku ah hahah anyways I wondered why I like org yg gundul2 macam gundul yg berambut atu lah bukan gundul yg becilat atu eh yg silau ah. Smart wah to me org gundul ani yatah I LIKE hehe. Then I asked c Khy what's her 1st impression kalau mliat org gundul and I was referring org gundul ani arah dat cute guy then c Khy dengan selamba jawab TAKUT. I was bangang tarus mcm wth? knapa plng ya kan takut, apa peliatan nya? toyol kah org gundul ani haha so I asked why kan kali nya "tu" pointing with her mouth arh someone behind me. Then I turned around,

TEOW!!!!

A guy from other school, he was fat then ya bejacket yg bising atu yg kalau begarak krisik2 bunyi nya atu, dat jacket makes him look more fatter wah. Then ya langsung nda berambut!! LIke gundul licin selicin2nya. Muka nya lagi ruga tu hahah jahat jua ah yatah lapas meliat dat guy I burst out!!! Nda ku tahan nyamu.....nyaman ketawa ku tarus....nda mau branti, mcm selahau jua tu we were not on the same track. Aku maksudkn lelaki lain ia lain hahahha panat eh...

Yatah gnya activity kmi tu tym PS, kalau nada hw kan d buat ngumpat n memanat. Kan ketawa sja tah gnya.... Hyper wah kmi ah after makan ah kira baru tah dapat d on tu udah becharge haha masa awal pagi lamah n blur aku ah hehe :p

Itu lah kisah kami tym PS bertarikh 3/07/2008

-NShim-

0 comments: