//STYLE CODE WILL COME HERE - SEE STEP #4

Kejadian Aneh di waktu petang

Posted Posted by P U R E in Comments 0 comments

Ngaleh ku kan cakap bnyak2 lagi since it's late sudah and esuk skulah (hey, it rhymes sudah and skulah ah nah rhyme lg the ah and nah haha sudah tah and again the sudah and tah hahaha :p I think I get this rhymey thingy fromy cy khy bowh smua tah kan mau sama ujung nya *i'm off track now*) so I just let the photos tell you what was happening serba sikit tadi afternoon during lunch time k.. I'm photo blogging ja..


Moon(get it? c bulan?hahah bowh aku addicted into translating2 ani. the blames arah c Khy haha) and Jeerah mkan chocolate Cadbury!! I had some jua tdi hehe awal2 jual mahal nda mau kali udah mkan sikit tu asking for more tia lagi :p
Khy busy translating the WYWY Restaurant article from english to malay, it was siuk!! hehe owh yea, ketara iski kana gambar ah wawawa ayu lagi tu ;)

I will always be there for u Khy if you need me help you out with the translating thingy ONLY plang tu hahahahhaha ai tepakai aku ah *lame*


Im gonna miss this figure in about 3 months time hahahha ku serahkan nya pada mu Rul *tsktsk* (kepada kamu2 yg nda paham, jgn tah d paham kan diri kmu atu haha apakan)



Vee, Rul, Dee a.k.a Lan & DV




Jeerah ready to go.. apa class nya ah?lupa ku hehe :p


Krul gettin' ready to pump it up eh salah hehe gettin' ready for his English class.


Me & Bulan before entering Maths Class



Bulan ambil filenya dulu arah locker


Bulan tekun mengajar c Adi, kira teaching practise kah tu Lan?hehe :p



My Maths common assignment, baru tah kan start membuat tadi and owh yea!! talking bout Maths I just remembered that I have maths test tomorrow on Binomial Expansion & AP, GP. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Panic tah ku nah, alum lg ku revise yo....huhu :/

Signing out now, kalat mata ku udaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *snoring*









0 comments: